ANALYSE VOOR JOUW WEBSITE?
Wij krijgen regelmatig de vraag, maar hoe kom ik dan hoger in zoekmachines? of ‘’mijn website ziet er toch goed uit, waarom ben ik niet zichtbaar in zoekresultaten van zoekmachines’’? Lou en Lou online marketing kan analyses verzorgen voor verschillende onderdelen van de betreffende website hierbij kun je denken aan een analyse voor linkbuilding, content, conversie optimalisatie of een technische analyse van de website. Deze volledige analyses kunnen een bijdrage leveren aan het verbeteren van jouw online positie.
01 SEO ANALYSE
Bij deze OnPage analyse wordt onderzocht of de kopteksten niet te kort of te lang zijn. Missen bepaalde kopteksten? Bevatten de kopteksten het juiste zoekwoord en zijn er niet meerdere pagina’s met dezelfde kopteksten. Ditzelfde analyseert één van onze ervaren SEO marketeers voor de paginabeschrijvingen en paginatitels.
02 TECHNISCHE SEO ANALYSE
In de technische SEO analyse behandelen we verschillende onderdelen o.a. de laadtijd, indexatie, duplicate en of de overall techniek op jouw website op de juiste wijze is toegepast. Ook kijken we of er essentiële onderdelen ontbreken en kaarten wij deze aan.
03 LINKBUILDING ANALYSE
Je kunt de autoriteit van je website vergroten door te zorgen dat je meer links van andere relevante websites krijgt (linkbuilding). Het liefst websites die zelf ook een hoge autoriteit hebben. Deze links zijn voor zoekmachines een vorm van bewijs dat jouw website ook daadwerkelijk relevant en waardevol is. In deze lintbuildinganalyse brengen we het huidige linkprofiel van jouw website in kaart en geven we passend advies over hoe het linkprofiel (indien nodig) verbeterd kan worden.
04 CONVERSIE OPTIMALISATIE ANALYSE
Een conversie analyse helpt bij het maken van de eerste stappen in je conversie optimalisatieproces. Hierbij analyseren we o.a. de landingspagina’s, formulieren, navigatie, design, online concurrentie en nog veel meer. Deze analyse geeft inzicht in de onderdelen die onder de maat score en die letterlijk ten kosten gaan van de omzet. Wij brengen optimalisatie ideeën in kaart en lichten deze in onze analyse toe.
05 CONTENT ANALYSE
De tekstuele inhoud van jouw website is een belangrijk onderdeel voor zoekmachine optimalisatie (SEO), maar ook voor jouw bezoekers. Zoekmachines bepalen op basis van tekstuele elementen op welke zoekwoorden jouw website gevonden wordt. In deze analyse brengen we huidige stand van zaken in kaart en geven we aanbevelingen op het gebied van content hierbij kun je denken aan de interne linkstructuur, landingspagina’s, gebruik van zoekwoorden en blogpagina’s van jouw website.
06 CONCURRENTIE ANALYSE
Weet je niet wie je online concurrenten zijn? Heb je geen idee op wat voor zoekwoorden jouw concurrent gevonden wordt? Dit kunnen wij voor jullie in kaart brengen.
07 GOOGLE ADS ANALYSE
Wel veel bezoekers, maar weinig conversies? Dat horen wij wel vaker. Wij kunnen een scan maken van de Google Ads campagne. Wij kijken hierbij naar de zoekwoorden waarop (potentiële) klanten binnen komen op de website. Welke zoekwoorden kunnen er uitgesloten worden? Zijn er niet relevante zoekwoorden. Zijn er verschillende advertentie groepen etc.
Vul de gegevens in en ontvang een advies op maat.
Advies nodig?